loading...
فروشگاه اینترنتی بهترین محصولات مورد استفاده شما
shop بازدید : 34 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل

ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch  اصل

دیگر نگران موهای زائد نباشید با میکرو تاچ میتوانید به راحتی موهای زائد را از بین ببرید.
بهترین برطرف کننده موهای بینی و گوش و پشت گردن…..
- میکرو تاچ یک وسیله برای اصلاح موهای زائد مردان است که با باطری (کم مصرف آلکاتل) شارژ میشود و موهای هر قسمت از بدن را با دقت و ظرافت از بین میبرد.
- میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را ببرد که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی .
- میکرو تاچ برای سبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی، پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر می توانید استفاده کنید.
- میکرو تاچ موهای زائد بدن را به راحتی و بدون درد از بین میبرد و موتور قوی و سایز بزرگ آن مخصوص آقایان ساخته شده است.
- شما پس از استفاده از میکروتاچ جذابتر به نظر میرسید و احساس بهتری خواهید داشت
- هیچ چیز مثل میکروتاچ موهای گردن شما را اصلاح نمیکند
- میکرو تاچ برای رفع موهای زائد بینی و گوش ایده ال است.
- اصلاح ریش و سیبیل با میکرو تاچ بسیار راحتر است و به شما کمک میکند تا ابروهای پرپشت خود را کم تر کنید
شامل : کیف - دستگاه میکروتاچ همراه با سر برای پیرایش ابرو و ریش- سوهان ناخن - موچین - شانه - برس - پاشنه کش- دو تا ناخن گیر دست و پا - تمیز کننده مو 

قيمت :30,000 تومان


 ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، خرید جدیدترین ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، خرید ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، فروش ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، سایت خرید ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، فروش اینترنتی ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل ، بهترین ست کامل میکروتاچ کیفی Micro Touch اصل


shop بازدید : 29 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

چای ساز و قهوه جوش فوری

چای ساز و قهوه جوش فوری

این محصول وسیله ای دوست داشتنی است برای آنان که به نوشیدن چای و قهوه در طول روز عادت دارند اما زمان کافی برای درست کردن آن را ندارند.
درست کردن چای و قهوه در 20 ثانیه ، در هر کجا که هستید.
چای ساز و قهوه جوش همراه ، کوچک ، سریع ، مقاوم ، با قابلیت اتصال به برق شهری
آیا از طعم چای دم نکشیده خسته شده اید؟
آیا از انتظار برای آب جوش کلافه شده اید؟
آیا به فکر یک چای دبش هستید؟
با دستگاه چای ساز و قهوه جوش همراه همیشه و در همه جا یک چای یا قهوه داغ در کنار شماست...
با سیستم بی نظیر عایق برای جلوگیری از هدر رفتن گرما... بدون دادن طعم خاص در طولانی مدت
دستگاهی که فقط در عرض 20 ثانیه چای یا قهوه را آماده میکند...
برای اولین بار در ایران ...
چای ساز و قهوه جوش همراه یا جادویی در عرض 20 ثانیه چنان آب را بجوش می آورد که باورتان نمی شود! با استفاده از این چای ساز در مدت کوتاهی می توانید یک چای دبش و یا یک قهوه عالی تهیه و نوش جان کنید. همچنین برای آماده کردن قهوه نیاز به هیچ ابزار اضافی مانند قاشق و ... ندارید زیرا درکنار این دستگاه یک قاشق فانتزی و زیبا قرار گرفته است.
ویژگیهای" چای ساز و قهوه جوش همراه":
- قابل اتصال به برق شهری
- المنت فوق العاده قوی
- کوچک، سبک و قابل حمل
- جنس بدنه نشکن و مقاوم
- مجهز به قاشق مخصوص پلاستیکی
طریقه مصرف: چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و آن را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است. می توانید از آن برای تهیه چای، قهوه، نسکافه و ... استفاده نمایید. نکته: هرگز چای ساز را بیش از مدت معین و یا بدون آب روشن نگه ندارید.
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
چای ساز قابل اتصال به برق شهری
قابلیت به درجه جوش رساندن آب در کمترین زمان
کوچک، سبک و قابل حمل
بدون دادن طعم خاص در طولانی مدت
مجهز به قاشق مخصوص پلاستیکی

قيمت :18,000 تومان


 چای ساز و قهوه جوش فوری ، خرید چای ساز و قهوه جوش فوری ، خرید اینترنتی چای ساز و قهوه جوش فوری ، خرید بهترین چای ساز و قهوه جوش فوری ، جدیدترین چای ساز و قهوه جوش فوری ، خرید جدیدترین چای ساز و قهوه جوش فوری ، فروش چای ساز و قهوه جوش فوری

shop بازدید : 65 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

کارواش خانگی همه کاره

کارواش خانگی همه کاره

کارواش همه کاره ... محصولــــی بــی نظیـــر برای خانواده هــــا
اگـــر از آن دسته کـسانـــی هستید که همیشـــه برای شست شوی اتومبیل شان درد سر فراوانی را تحمـــــل می کنند و اگر همیشه مبالغ قابل توجهی را برای شستن ماشینتـــان می پردازید ... و اگر می خواهیـد از نظافت و پاکیزگی وسایــل منزلـــتـــان نهایـــت لذت را ببرید ، ما کارواش همه کاره را به شما پیشنهاد می کنیم.
کارواش ایزی جت وسیله ای کامل و بی نظیر برای انجام کلیه امور آبیاری باغچه ها، باغبانی، تمیزکردن سطوح خارجی و نمای ساختمانها و همه فضاهای خارجی منزل می باشد.
با استفاده از ایزی جت انرژی آب را مهار کرده و می توانید هر طور که مایل هستید با استفاده از 8 خروجی مختلف تعبیه شده روی نازل انتهایی، آب را با سرعت و شدت دلخواه خود بر روی سطوح مختلف اسپری نمایید.
با کارواش خانگی همه کاره،‌ آب با فشار زیاد، می تواند در فواصل دور و یا ارتفاعات غیر قابل دسترس متمرکز شده و براحتی و بدون نیاز به جارو و طی، کلیه سطوح منزل شامل کف ساختمان ،‌شیشه ها تا طبقات دوم و سوم و فضاهای بیرونی منزل مثل حیاط خانه و پارکینگ را به سرعت تمیز نماید.
برخی از امکانات و قابلیتهای کارواش خانگی:
- شستشوی سطوح تا ارتفاع زیاد بدون نیاز به نردبان
- شستشوی کف و رفع جلبک و جرم کف
- باز کردن آبراه ها
- بازکردن فیلتر استخر
- آبیاری ملایم گلهای ظریف
- صرفه جویی در مصرف آب تا بیش از 50 درصد
- بدون نیاز به طی و جارو حین شستشو و قدرت پاک کنندگی زیاد تنها با فشار آب

قيمت :35,000 تومان


خرید کارواش خانگی همه کاره ، فروش کارواش خانگی همه کاره ، سایت فروش کارواش خانگی همه کاره ، سایت خرید کارواش خانگی همه کاره ، قیمت کارواش خانگی همه کاره ، خرید اینترنتی کارواش خانگی همه کاره

shop بازدید : 31 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)
پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو
mp3 پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو

کوچکترین MP3 PLAYER موجود در جهان با قابلیت های منحصر به فرد به همراه صفحه نمایش ... کاملترین پکیج ipod در ایران به همراه رادیو ام پی تری پلیر طرح ipod جدید بوده و دارای صفحه نمایش گر دیجیتال است که در مدلهای قبلی این ام پی تری پلیر به هیچ وجه این صفحه نمایش گر وجود نداشت.
از زندگی خود لذت ببرید
MP3 پلیر آی پاد در اتوبوس , جاده , ورزش ,باشگاه ,دوچرخه سواری و پیاده روی همراه شما ...
با طراحی بی نظیر و بسیار کم حجم و LCD دارای پوشش آلومینیومی درخشان در رنگ های متنوع و زیبا ...
MP3 PLAYER های بی نظیر IPOD SHUFFLE با صفحه نمایش همراه شما در همه جا ... این پخش کننده موسیقی (MP3 Player) به شما امکان گوش کردن به صدها آهنگ را با کیفیت صدای عالی فراهم می کند.
پخش کننده ای که بعنوان کوچکترین مدل از محصولات اپل در زمینه پخش موسیقی نیز لقب گرفته است. از سال 2005 تاکنون سه نسل از این مدل عرضه شده که مدل کنونی (نسل سوم) آن، کوچکترین مدل میباشد که کمتر از 13 گرم وزن دارد و کوچکتر از یک قوطی کبریت است !
از ویژگی های بارز این مدل از محصولات اپل، طراحی بی نظیری است که با بدنه اصلی آلومینیومی درخشان در 5 رنگ مختلف زیبایی آن را دو چندان کرده است. ضمن اینکه توسط کلیپسی که بر روی دستگاه تعبیه شده راحتی استفاده از آنرا موجب شده است بطوری که میتوانید آن را به پیراهن، ژاکت، کوله پشتی یا کیف متصل کرده و از شنیدن موسیقی های دلخواه خود با کیفیت بالا لذت ببرید.
این گیره کلیپسی به حدی محکم است که پس از استفاده اطمینان حاصل خواهید کرد که هرگز آنرا گم نمی کنید. آی پاد شافل دارای قابلیت انحصاری گوش دادن به موسیقی می باشد به همین دلیل صفحه نمایشی برای این سری دستگاه های آی پاد وجود ندارد و بر روی این مدل تنها یک کلید جهت خاموش یا روشن و نوع پخش (مرتب یا تصادفی) قرار گرفته ضمن اینکه از طریق کلیدهای واقع بر روی هدفون، عملکرد دستگاه قابل کنترل است. این کلیدها امکان تنظیم صدا، تغییر آهنگ و حتی تغییر لیست آهنگ را به شما میدهند.
ام پی تری پلیر طرح ipod فوق جدید بوده و دارای صفحه نمایش گر دیجیتال بوده که در مدلهای قبلی این ام پی تری پلیر به هیچ وجه این صفحه نمایش گر وجود نداشت .
آی پاد شافل ابزاری زیباست که در درس و دانشگاه و تمام مواقعی که ضرورت استفاده از فایل های صوتی را احساس می کنید برای شما کاربردهای شگرفی خواهد داشت.
MP3 PLAYER های بی نظیر ال سی دی دار IPOD SHUFFLE همراه شما در همه جا
پخش موزیک mp3 با کیفیت صدای فوق العاده
قابل استفاده برای پادکست ها و AudioBooks
قابلیت ذخیره بیش از 500 آهنگ
طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
با پوشش آلومینیوم درخشان در 4 رنگ مختلف
دارای کلید VoiceOver برای شنیدن اسامی لیست ، پخش و سوئیچ بین آنها
مجهز به USB داخلی برای انتقال فایل های صوتی
دارای بسته بندی اصل
دارای گارانتی تعوبض در صورت خرابی

قيمت :26,000 تومان


ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو ، جدیدترین ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو ، خرید بهترین ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو  ، خرید جدیدترین ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو  ، سایت فروش ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو ، قیمت ام پی تری پلیر طرح اپل با صفحه نمایش و رادیو

shop بازدید : 33 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

دستگاه بادکش طبی بدن

دستگاه بادکش طبی بدن

در طب سنتى چین، تلفیقى بین «بادکش درمانى» و «طب سوزنى» صورت گرفته است و طبیبان چینى، در بسیارى موارد، جهت افزایش تأثیر طب سوزنى، آن را همراه بادکش به کار مى برند. در طب سنتى ایران زمین نیز درمان با بادکش (حجامت گرم و خشک)، سابقه اى طولانى دارد و توسط پزشکان بزرگى چون «ابو على سینا»، «رازى»، «جرجانى» و بقیه، بارها جهت درمان بیمارى ها و درد هاى مختلف، تجویز شده است.
در طب کلاسیک و جدید نیز مطالعات فراوانى روى تأثیرات بادکش در درمان بیمارى ها و مکانیسم این تأثیرات انجام شده است.
این دستگاه ترکیبی از بادکش درمانی و مگنت درمانی بوده که برای رفع خستگی و درد و گرفتگی عضلانی موثر است و به عنوان یک ماساژور طبی در تمامی نقاط بدن قابل استفاده می باشد .
این روش درمانی دارای سابقه چند هزار ساله میباشد که پزشکان از زمانهای دور با شیوه‌های سنتی در درمان بیماریها و دردهای عمومی بدن از آن بهره می گرفتند ..
یکى از علل درد و خستگى در قسمت هاى مختلف بدن تجمع بعضى مواد نظیر اسید لاکتیک و سایر مواد زاید سلولى در مویرگ هاى سطحى بدن است که معمولا با اختلال در خون رسانى موضعى همراه است.
1. بادکش با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحى، تجمع خون در موضع و افزایش خون رسانى موضعى مى شود. در نتیجه اکسیژن و غذاى بیش ترى به سلول ها رسیده، درد و خستگى رفع مى شود.
2. افزایش خون رسانى موضعى با فراخوانى سلول هاى دفاعى و فاکتور هاى ضد الـــتهاب خونى به موضع، باعث تسریع ترمیم آسیب هاى بافتى و عفونت هاى موضعى مى شود. مثلا با بادکش کردن اطراف زخم هاى بستر مى توان به ترمیم و بهبود این زخم ها کمک شایانى کرد.
3. بادکش با ایجاد خلاء در تخلیه ى سموم و عفونت هاى موضعى مثلاً در گزیدگى با مار و عقرب کمک کننده است.
4. بادکش با ایجاد فشار منفى باعث انبساط عضلانى شده و در رفع اسپاسم عضلانى که علت بسیارى از دردهاى موضعى است، کمک کننده مى باشد.
5. بادکش متناوب با جذب خون به عضلات در رفع لاغرى هاى موضعى و افزایش بافت ماهیچه اى موضع مؤثر است.
6. اگر علت چاقى تجمع موضعى چربى باشد، بادکش گرم در سوزاندن چربى هاى موضعى مؤثر است. (با مکانیسم فراخوان خون به ناحیه ى پرچربى)
7. از فشار منفى ایجاد شده توسط بادکش مى توان در کنترل و تنظیم بعضى از خونریزى ها در بدن بهره گرفت. مثلاً در هایپر منوره (قاعدگى با خونریزى شدید) مى توان زیر سیـــنه ها را بادکش کرد. با این عمل فشار خون از اندام تحتانى به سمت اندام فوقانى متوجه شده و از شدت خونریزى کاسته مى شود یا در خونریزى کم (هایپو منوره) با بادکش کردن ران ها و ساق پاها مى توان فشار خون را از قسمت هاى فوقانى به سمت اندام تحتانى متوجه ساخته و میزان خونریزى را افزایش داد. یا در خون دماغ شدید با بادکش کردن اطراف ناف (در طرف خونریزى) فشار خون به قسمت هاى تحتانى منتقل شده و خون دماغ کم کم قطع مى شود. و موارد استفاده دیگر ...
کلیه محصولات تست شده است و در صورت هر گونه مشکل با شماره روی فاکتور تماس بگیرید
با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحى، و افزایش خون رسانى موضعى می شود
باعث تسریع ترمیم آسیب هاى بافتى و عفونت هاى موضعى مى گردد.
بادکش گرم در سوزاندن چربى هاى موضعى مؤثر است
و فواید بسیار زیادی که در حدود چندین صفحه می باشد

قيمت :17,000 تومان


بهترین دستگاه بادکش طبی بدن ، جدیدترین دستگاه بادکش طبی بدن ، خرید دستگاه بادکش طبی بدن ، خرید بهترین دستگاه بادکش طبی بدن ، خرید اینترنتی دستگاه بادکش طبی بدن ، قیمت دستگاه بادکش طبی بدن

shop بازدید : 35 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل

ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل

جاست تریم نسبت به ریش تراش های دیگر کوچکتر است. با استفاده از این دستگاه خطوط حاصل از اصلاح بسیار ظریف و منظم می شود. کار با این وسیله بسیار راحت است و به آسانی می توانید موی خود را اصلاح کنید.
این دستگاه دارای دو مدل اصلاح بلند و کوتاه است، با کشیدن دسته به سمت پایین طول دسته بلند شده و اصلاح موها راحت تر صورت می گیرد.
جاست تریم شامل دو شانه مخصوص برای اصلاح مو در اندازه کوتاه و بلند می باشد، همچنین بدون شانه نیز قابل استفاده است.
با دریافت یک تیغه اضافه می توانید به راحتی خط ریش و موهای پشت گردن خود را کوتاه کنید.
اگر فرصت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید با Just Trim می توانید برای مدت چند هفته مرتب باشید.
نسبت به ریش تراش های دیگر کوچکتر است.
این دستگاه خطوط حاصل از اصلاح بسیار ظریف و منظم می شود
این دستگاه دارای دو مدل اصلاح بلند و کوتاه است
شامل دو شانه مخصوص برای اصلاح مو در اندازه کوتاه و بلند می باشد
بدون شانه نیز قابل استفاده است.

قيمت :25,000 تومان

 ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل ، خرید ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل ، خرید اینترنتی ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل ، سایت ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل ، فروش ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل ، خرید بهترین مدل ست اصلاح مردانه جاست تریم اصل
shop بازدید : 529 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت 2889

 
قیمت: 40,000 ریال
کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت


کتاب كسب درآمد خارج از تصور از اينترنت

کتاب الکترونيکي( PDF ): رمز و راز هاي کسب درآمد نا محدود از اينترنت
رمز و رازهاي دستيابي به بازارهاي سود آور بدون صرف هزينه هاي هنگفت
وِيژه افراد, شرکت هاي کوچک و متوسط
مشخصات محصول: يک فايل پي دي اف داراي بيش از 90 صفحه
خريد به صورت نقدي است و فايل PDF اصلي بهمراه چند فايل آموزشي ديگر به ايميل شما ارسال ميشود. مبلغ اين سفارش 4000 تومان ميباشد که درصدي از مبلغ فوق متعلق به نويسنده کتاب است.
مهم ترين سوالي که همواره در ذهن جوانان و علاقمندان به تجارت اينترنتي بوجود مي‏آيد، در مورد محصول يا محصولات مناسب جهت فروش از طريق اين شبکه جهاني ‏است
هدف از اين کتاب، گشودن مسير فکري نو براي شماست. ما مدعي يک شبه پولدار شدن شما نيستيم چون چنين چيزي محال است. هيچ درآمد پايداري بدون صرف زمان، تفکر و سرمايه گذاري معقول و مناسب، بدست نمي‏آيد. پس شما در اين کتاب به دنبال خواندن مطالب غير واقعي و جملات تحريک کننده و فاقد پايه و اساس علمي نباشيد.
ما با هم در اين کتاب، در هر صفحه آن با موضوعات جذابي روبرو خواهيم شد که حتي اگر خود آنها مستقيما براي ما پول ساز نباشند، ولي دانستن و بکار گرفتن آنها در روش‏هاي بازاريابي، کمک بزرگي به ما خواهند کرد.
نحوه استفاده از کتاب اين کتاب در دو فصل مختلف تدوين شده است که به شرح زير است:
فصل اول: مفاهيم و موضوعات اوليه که خواننده را وارد مسير فکري جديد کرده تا بداند که در اين کتاب، چه نوع موضوعات و روش هاي علمي را دنبال خواهيم کرد. در فصل اول، به موضوعاتي اشاره خواهد شد که بسياري از خوانندگان کتاب، يا قبلا با آنها آشنا نبوده اند و يا به اندازه کافي آنها را جدي نگرفته و با دقت کمي از کنار آنها عبور کرده‌اند.
فصل دوم: اين فصل که شالوده اصالي کتاب است، مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند، بازاريابي خاص يا همان Niche Marketing را توضيح داده و به طور علمي و عملي و گام به گام، خواننده را وارد اين موضوع کرده و روش استفاده از اين نوع بازاريابي در جهت کسب درآمد از اينترنت را آموزش مي‌دهد. فصل دوم کتاب در شش قسمت به شرح زير طراحي شده است:
آموزش انتخاب موضوعات و روش هاي علمي
آموزش و آشنايي با مفهوم مهم و علمي بازاريابي هدفمند
آموزش افزايش ميزان سودآوري تجارت آنلاين خود به طور خارق العاده‌
رمز و رازهاي توليد محصول براي فروش، با سرعت زياد و هزينه بسيار اندک
فعال سازي و شروع تجارت و بازاريابي در يک بازار خاص در هفت روز يا كمتر
آموزش رموز يافتن يك بازار سود آور حتي اگر هيچ ايده تجاري خاصي نداشته باشيد
روش‌هاي دو برابر و سپس چند برابر كردن فعاليت‌هاي بازاريابي خاص و افزايش فروش
و ساير موارد بسيار مفيد بهمراه آموزش هاي تصويري

سفارش محصول                سوال از فروشنده

کتاب آموزش کسب درآمداز اینترنتی،جدیدترین روش های کسب درآمد از اینترنت

shop بازدید : 102 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه 2013 همراه با آموزش كامل فارسي 4204

 
قیمت: 121,000 ریال
نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه 2013 همراه با آموزش كامل فارسي


نرم افزار طراحي 3 بعدي كابينت آشپزخانه 2013 همراه با آموزش كامل فارسي

بالاخره پس از مدتها نسخه جديد نرم افزار كابينت رسيد. در اين نسخه نيز همانند نسخه هاي قبلي مجموعه را همراه با آموزش فارسي و يك مجموعه كامل از ژورنال هاي كابينت و MDF خدمت شما تقديم مي كنيم.
كيفيت طراحي و امكانات اين نسخه به نسبت نسخه ي قبل به مراتب بهتر شده و مهمترين مزيت آن اين است كه بر روي ويندوز 7 هم بر روي ويندوزهاي 32 بيتي و هم 64 بيتي نيز قابل نصب است. در حالي كه نسخه قبلي فقط روي ويندوز XP 32Bit قابل نصب بود.
ضمنا فروشگاه ما به طور اختصاصي و براي تكميل كردن اين مجموعه نسخه 5 Kitchen Draw را همراه با آخرين نسخه نرم افزار برش ورق Smart Cut و Cut Master بصورت فول ورژن و رجيستر شده در يك پكيج به شما ارايه ميكند.
مناسب براي تمام كساني كه با طراحي كابينت و دكوراسيون سر و كار دارند.
اين نرم افزار به شما امکانات بسيار زيادي را ميدهد تا بتوانيد آشپزخانه اي بسيار شيک و جذاب همراه با كابينت مورد نظرتان طراحي کنيد.
شما در اين نرم افزار مي توانيد ابعاد دلخواه خود را نيز به نرم افزار بدهيد و به طور دقيق و سه بعدي و همچنين با كمك طرح هاي الگويي كه در خود برنامه گنجانده شده ، كابينت مورد نظر خود را طراحي و حتي پرينت كنيد. همچنين امكان برش قسمت ها و رنگ بندی متنوع نيز وجود دارد. كار با نرم افزار به جهت آموزشي كه دارد آسان است و نيازي به تخصص روي زبان انگليسي نداريد.
آموزش كامل فارسي كار با نرم افزار بصورت فیلم تصويري مي باشد که کار کردن با برنامه را برایتان بسیار آسان و راحت می کند و به همين جهت مناسب ترين محصول در بين محصولات مشابه است.
در واقع آموزش از مراحل ابتدايي تا پيشرفته و كار با منوهاي نرم افزار به طور كامل طراحي شده و به همين سبب شما مي توانيد بدون نياز به دانستن زبان انگليسي به راحتي كار با نرم افزار را فراگيريد.
حتی اگر هیچ تجربه قبلی از کار با این نرم افزار ها ندارید این محصول به خوبی پاسخگوی نيازهاي شما خواهد بود.
- آموزش فارسي برنامه 2020 به زبان فارسي و بصورت فيلم تصويري
- نسخه كامل و جديد برنامه 2020 ورژن 9
- نسخه كامل برنامه هاي برش ورق Smart Cut و Cut Master
- داراي ژورنال كابينت آشپزخانه و MDF حاوي بيش از 20.000 طرح گوناگون به عنوان هديه
- آموزش تصويري كار با نسخه 9
- قابليت نصب روي ويندوزهاي Xp و 7 نسخه هاي 32 و 64 بيتي
- آموزش نصب فارسي
- داراي صدها كاتالوگ آماده جهت الگو برداري و با قابليت نصب سريع و آسان روي برنامه
- آموزش به شيوه نوين مالتي مديا و به زبان فارسي
- بدون محدوديت در دفعات نصب و اجرا
سطح مقدماتي، متوسط و پيشرفته (يعني نياز نيست شما قبلا با برنامه كار كرده باشيد)
- آموزش روش درج كابينت
- آموزش ويرايش كابينت ها
- آموزش درج ديگر اشياء در كنار كابينت جهت چيدمان آشپزخانه
و ده ها قابليت آموزشي كاربردي ديگر

سفارش محصول                سوال از فروشنده

نرم افزار خوب برای طراحی کابینت آشپزخانه بصورت سه بعدی،خرید نرم افزار طراحی کابینت به همراه آموزش

shop بازدید : 36 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بند انداز صورت بانوان(موکن نخي) 3467

 
قیمت: 57,000 ریال

قیمت خرید نقدی: 47,310 ریال
بند انداز صورت بانوان(موکن نخي)


بند انداز صورت بانوان(موکن نخي)

موکن نخي آرايشي مرواريد در رنگ هاي سفيد, قرمز, آبي و قهو ه اي
براي از بين بردن موهاي اضافي صورت روشهاي مختلفي وجود دارد : يک روش که بند انداختن ميباشد يك روش قديمي است كه آرايشگر يك سر نخ را با دندان گرفته و سر ديگر را با دست چپ ميگيرد سپس با دست راست خود قسمت ميانه نخ را توسط انگشتان نشانه و مياني خود بصورت يك حلقه در آورده و توسط آن اقدام به كندن موهاي زائد ميكند.
براي راحتي عمل بند انداختن و عدم نياز به آرايشگاه ما دستگاه موکن نخي مرواريد را به شما بانوان محترم معرفي مينماييم . با قراردادن بند آن بر روي پوست و با بازو بسته کردن اهرم هاي آن که همانند قيچي ميباشد موي زائد شما به دور نخهاي بند انداز تابيده شده و از ريشه بيرون مي آيد.
طبق تصوير نخ از قبل به موکن بسته شده و تعدادي نخ اضافه هم درون بسته کالا قرار داده شده تا در صورت نياز طبق دستورالعمل روي جعبه مي توانيد به وسيله ببنديد. شما مي توانيد از هر نوع نخ آرايشي که در دسترس داريد بر روي اين دستگاه بسته و استفاده کنيد
با صرفه ترين ,سريع ترين و ارزان ترين روش دريافت, خريد نقدي(واريز به حساب فروشنده) است. زيرا علاوه بر تخفيف, کرايه باجه پست شهري از اينترنتي کمتر است. پس از واريز وجه فقط کافيست مشخصات واريز را به وسيله پيامک و يا تلفني اطلاع داده و کمتر از چند ساعت, کد رهگيري پستي سفارش را دريافت کنيد.
-
در خريد پستي هزينه اين سفارش, ارسال با پست پيشتاز: 11000 تومان و ارسال با پست سفارشي: 8500 تومان مي باشد اما در خريد نقدي ( واريز وجه به حساب فروشنده) بخشي از هزينه ارسال را فروشنده مي پردازد و هزينه دريافت آن با پست سفارشي 7000 تومان و پيشتاز 9000 تومان ميشود. دريافت سفارش با پست پيشتاز 2 الي 4 روز کاري و پست سفارشي 5 الي 8 روز زمان مي برد.
- ساخت ايران
- موکن نخي آرايشي
- شماره ثبت شرکت: 141775
- در رنگ هاي سفيد, قرمز, آبي و قهو ه اي
- 17% تخفيف براي مشترياني که روش پرداخت وجه را تعيين کنند

سفارش محصول                سوال از فروشنده

خرید جدیدترین بندانداز صورت بانوان،خرید بند انداز،بهترین سایت فروش بند انداز صورت بانوان،خرید بند انداز صورت خانم ها

shop بازدید : 42 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش تصويري شمع سازي 2801

 
قیمت: 60,000 ریال
آموزش تصويري شمع سازي

شمع سازي جزو هنرهاي بسيار قديمي بشريت است. در واقع سابقه شغل پردرآمد شمع سازي به روزهاي اول کشف روشنايي مي رسد. اندکي چربي و يک رشته نخ يا الياف جاذب روغن براي ساخت يک شمع کفايت مي کند. اما با کشف برق و وفور انواع لامپ هاي روشنايي اکنون ، شمع سازان بايد به فکر استفاده از اين ابزار روشنايي قديمي در شکل و مدل هاي جديد باشند. در حال حاضر شمع هاي فانتزي جزو پرمشتري ترين شمع هاي موجود در بازار هستند. شمع هايي که داخل گيلاس هاي شيشه اي جادهي شده اند و اعماق دريا يا آسمان و يا کوه و دشت را در دل خود منعکس مي کنند و يا شمع هايي که به شکل گل و ميوه و وسايل منزل اند و…. ! شمع سازي يک هنر جهاني است. در اين مجموعه بي نظير ويدئويي شما به طور گام به گام با تمام جزئيات مورد نياز براي ساخت انواع متداول شمع هاي فانتزي آشنا شويد
آموزش تصويري
قابل نمايش در سيستمهاي پخش خانگي
آموزش يك هنر جهاني
ايده مناسب براي شروع كسب و كار
آموزش ساخت انواع شمع

سفارش محصول                سوال از فروشنده

خرید فیلم آموزش شمع سازی،بهترین روش برای آموزش شمع سازی،خرید اینترنتی سی دی آموزش شمع سازی

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 3,519
  • بازدید کلی : 10,430